Гарантія на пристрої ZUBR діє 60 місяців, а на терморегулятори terneo 36 місяців з моменту продажу за умови дотримання інструкції. Гарантійний термін для виробів без гарантійного талона рахується від дати виробництва. Ми виконуємо гарантійні зобов'язання перед покупцем лише в разі дотримання рекомендацій по монтажу та експлуатації, описаних в інструкції до пристрою. Дотримання інструкції гарантує довгу і надійну роботу пристрою, а також допоможе вам уникнути помилок і непорозумінь.
Якщо ваш пристрій не працює належним чином, рекомендуємо, в першу чергу, ознайомитися з розділом інструкції Можливі неполадки. Друкована інструкція додається до кожного пристрою, інструкцію в електронному вигляді ви можете завантажити в картці товару на нашому сайті. Якщо відповідь знайти не вдалося, будь ласка, зверніться до Техпідтримки. У більшості випадків ці дії вирішують всі питання.
Якщо усунути неполадку самостійно не вдалося, надішліть пристрій до Сервісного центру в Україні або зверніться до торгової точки у вашій країні, де був придбаний пристрій. Ми виконаємо гарантійний ремонт протягом 14 робочих днів. Якщо у вашому пристрої будуть недоліки, які виникли за нашої провини, ми проведемо гарантійну заміну товару (в разі необхідності перевірки якості виробу заміна здійснюється протягом 14 днів).
При недотриманні правил встановлення та експлуатації виробу, умисних чи випадкових діях покупця (користувача) або третіх осіб ми знімаємо з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано заподіяну продукцією компанії DS Electronics людям, домашнім тваринам або майну, а також за будь-яку шкоду, побічні, випадкові чи такі збитки, що випливають як наслідок, у тому числі економічні та нематеріальні втрати, втрату прибутків, доходів, інформаційних даних, пов’язані з пошкодженням чи неможливістю експлуатування продукції компанії DS Electronics.
Виробник гарантує відповідність виробу технічним умовам. Пристрій не містить шкідливих речовин. Термін придатності необмежений. Гарантія виробника не гарантує відшкодування прямих або непрямих збитків, втрат або шкоди, а також витрат, які пов'язані з транспортуванням виробу до уповноваженого виробником сервісного центру.
Зверніть увагу! Гарантійний термін для виробів без гарантійного талона рахується від дати виробництва. Якщо ваш гарантійний талон був втрачений або ви бажаєте зробити негарантійний ремонт, заповніть і роздрукуйте форму, наведену нижче та надішліть її разом із пристроєм.